O tym czemu metka nie musi być zwykłą metką...
Przede wszystkim metka – wiele osób automatycznie szuka w ubraniu tego niewielkiego elementu. Jeśli znajdzie się na nim nazwa – bardzo prawdopodobne, że będzie zapamiętana. To dyskretny sposób, który nie ingeruje w ogólny wizerunek, a pozwala na personalizację elementów ubrań. Można tu umieścić logo czy najważniejsze hasło – coś, co sprawi, że zwykła odzież stanie się „jakąś” odzieżą.
Wiele ubrań sportowych pozwala również na wykorzystanie przywieszek do zamków. Metka nie musi być wcale schowana – technika tkacka pozwala na naszywanie etykiet firmowych w dowolnych kształtach i wielkości. Takie sposoby sprawiają, że dana kolekcja nabiera indywidualnego charakteru. Odzież reklamowa to nie tylko bluzy czy koszulki z widocznym nadrukiem bądź aplikacją.
Metki, wszywki, przywieszki żakardowe
Współcześnie ubrania traktuje się jako sposobów na pokazanie własnego „ja”, indywidualnego podejścia do świata, a nawet temperamentu. Ludzie często utożsamiają się z ideą danej marki, ceniąc sobie jednocześnie jej jakość. Wszelkiego typu przywieszki żakardowe, barwne guziki czy zabawne wszywki mogą być elementem gry z klientem, nie tylko reklamą marki.
Warto pomyśleć o takich detalach i wykorzystać ich potencjał. Zwykła metka pozwala na zakomunikowanie naprawdę fajnych i oryginalnych komunikatów. Powierzchnia koszuli reklamowe czy bluzy daje możliwość stworzenia ciekawego haftu bądź nadruku, ale nie powinniśmy ograniczać się jedynie do stereotypowych rozwiązań.
Kolejny artykuł:
Ekologiczne materiały, czyli o bezpieczeństwie człowieka i środowiska